Acunmedya ABD’de reytingleri altüst etti!

NBC Universal News Group’un haberine göre, ABD’nin en büyük medya gruplarından biri olan NBC grubunun İspanyolca yayın yapan kanalı Telemundo’da gösterime giren ve Acunmedya’nın prodüksiyonunu üstlendiği La Isla programı büyük bir reyting başarısı elde etti.

Telemundo kanalında yayınlanan ve Acunmedya’nın prodüksiyonunu üstlendiği yarışma programı La Isla: Desafío Extremo prömiyerini önemli bir prime time zaferi ile kutladı. La Isla, Salı gecesi kendi zaman diliminde ABD’de İspanyolca yayın yapan kanallar arasında en çok izlenen program oldu.  Uluslararası araştırma şirketi Nielsen’e göre, program 18-49 yaş arasında 379.000 izleyiciye ulaştı. Toplamda ise 1.14 milyon izleyici tarafından izlenerek rekor bir reyting aldı.

Acunmedya’nın prodüksiyonunu yaptığı yarışma programı sadece TV reytinglerinde değil sosyal medyada da zirveye yerleşti! Sosyal medya takip ve raporlama şirketi Talkwalker’a göre program Instagram, Facebook, X ve Youtube’da tüm İspanyolca reality programlarını geride bırakarak en yüksek etkileşim ve video görüntüleme sayısına ulaştı. Acunmedya, dört kıtada 22 ülkede hayata geçirdiği formatlar ve prodüksiyonlarla hem yapım kapasitesini artırıyor hem de içerik portföyünü zenginleştiriyor.

Exatlon, Darts Party, Survivor, MasterChef, O Ses, La Isla gibi programları, Dominik Cumhuriyeti’ndeki dünyanın en büyük ve en geniş çekim alanına sahip açık hava stüdyoları ACM Production Hub’da üreterek yüksek prodüksiyon gücüyle öne çıkan Acunmedya, içeriklerini ABD, Almanya, Meksika, Hollanda, Çekya, Slovenya, Slovakya, Macaristan, Romanya, Yunanistan, Sırbistan, Hırvatistan, Bulgaristan gibi ülkelerle dünya pazarına sunmaya devam ediyor.

Başa dön tuşu