Minik girişimci Aybarshan Erkoç kendi kahve markasının kurucusu oldu
Turizm sektörünün haber radyosu Turizm FM’in haberine göre kahve sektöründe uzun yıllardır üretim yapan EDM Global Gıda çatısı altında faaliyet gösteren, Ankara’daki ilk şubesini Antares AVM’de düzenlenen görkemli bir törenle açan Faralli Coffee markasının kurucusu 10 yaşındaki Aybarshan Erkoç, kendi markasını hayata geçirmenin gururunu yaşadı.Antares AVM’de gerçekleşen ve çok sayıda davetlinin katıldığı açılış töreni ve etkinlik boyunca palyaçolar, ücretsiz mısır ve pamuk şeker ikramları, kahve ve tatlı servisi ile ziyaretçilere keyifli anlar yaşatıldı. Törenin en dikkat çekici anı ise markanın isim babası Aybarshan Erkoç’un kurdeleyi kesmesi oldu. Henüz 3,5 yaşındayken Alberto Faralli adını bularak markaya ilham veren Erkoç, duygularını ”Babamın ticaretle uğraşması nedeniyle markalara ilgim vardı. Resim derslerinde çizimlerimle bir marka tasarladım. Bugün hayalim gerçeğe dönüştü, çok mutluyum.” sözleriyle dile getirdi.
Antik Roma’nın Kafein Tanrıçası Figürü
Faralli Coffee’nin iç mimarisi, iç mimar Ela Cihan Güller tarafından modern çizgilerle tasarlandı. Markanın logosunda yer alan antik Roma’nın kafein tanrıçası figürü, kahvenin tarihine ve markanın sanatsal duruşuna gönderme yapıyor. Faralli Coffee Genel Müdürü Enes Çadırardıç, markanın gelecek hedeflerini şu sözlerle özetledi:”Kahveyi Türkiye’nin yerel tatlarıyla harmanlayarak kendimize özgü lezzetler geliştirmek istiyoruz. Uzun vadede yurt dışında kendi kahve bahçelerimizi satın alarak üretimin her aşamasını kendimiz yönetmeyi planlıyoruz.”2030 yılına kadar 600 şubeye ulaşmayı hedefleyen Faralli Coffee, Türk kahve kültürünü modern tasarım ve yenilikçi dokunuşlarla dünya çapında temsil etmeyi amaçlıyor.